Ren racingstil og maksimal moro! Det er ånden til den nye RR 125 LC, en ny generasjon RR-motorsykler, som alltid leverer ekte kjørefølele.
Mange tekniske og estetiske oppdateringer kjennetegner RR 125 LC 2021.
Den nye 125cc 4-takts injeksjonsmotoren kombinert med et fornyet chassis, med nye rammegeometrier og dempere, gir god håndtering og reaktivitet, og maksimerer alltid kjøregleden. Sterk bånd med racing RR-serien takket være den nye plasten med et aggressivt utseende og grafikk inspirert av verdensmestersyklene til Brad Freeman og Steve Holcombe!
RR 125 LC-serien består av to versjoner, Enduro og Motard; begge oppdatert, takket være ny motor- og eksosanlegg, til den siste Euro 5-kategorien.
RR 125 LC Motard uttrykker all sin racinginnstilling på veien, der hver sving blir ren adrenalin. Utstyrt med ultralette 17 ”svarte lettmetallfelger for et ekte motard-utseende!
RR 125 LC Enduro ble direkte inspirert av de store RR-ene som løp i WEC-verdensmesterskapet for både tekniske og estetiske egenskaper, og er laget for å møte på alle typer terreng og hindringer i full gass!
MOTOR
- Helt fornyet Minarelli-motor som gir forbedret levering over hele registeret, oppgradert til Euro 5-kategorien.
- Elektronisk injeksjon for maksimal reaktivitet av respons under alle forhold.
- Kamaksel med variabel ventiltiming for bedre kraft og dreiemoment ved alle hastigheter.
- Våtclutch har alltid kontroll - selv i de mest krevende forhold.
- Ny Luftfilter boks-system, som gir bedre ytelse takket være den nye formen på luftfilter boksen, sikrer bedre luftstrøm og tilgjengelighet til filteret. Mindre støy, lettere demontering.
KJØRETØY
- Betarød ramme med revidert geometri for bedre kjøreegenskaper og kjøreegenskaper.
- Ny plast inspirert av Racing modellene.
- Oppgradert kjølesystem for å forbedre luftstrømmen.
- Nydesignet lykt med FULL LED-lys: siste generasjon full LED optisk enhet for bedre synlighet kombinert med racingstilen til den nye lykten.
- FULL LED-baklys fra RR-avledning.
- Plast / metallkompositt bakramme er forbedret når det gjelder varigihet og stivhet samtidig.
- Nytt støtte for større stabilitet og med forbedret fjærmekanisme.
- CBS kombinert bremsesystem.
- CDI og elektroniske komponenter med oppgradert ledningsnett: nå beskyttet inne i radiatorområdet.
- 41 mm opp og ned gaffel.
- Svingearm i aluminium.
- Ny racing Alu eksos.
- Mikrofuserte fothviler.
- Sikkerhetssystem med en enkelt nøkkel for tenning, styrelås og bensinlokk.
|
TILLEGGSINFORMASJON |
Frame |
Steel with double cradle split above the exhaust port |
Wheel base |
1425 mm |
Max length |
2076 mm |
Max width |
830 mm |
Max height |
1185 mm |
Seat height |
890 mm |
Ground clearance |
290 mm |
Footrest height |
360 mm |
Dry weight |
98 kg – front. 47,6 ; rear. 50,4 |
Fuel tank capacity |
7,5 l |
Reserve |
1,5 l |
Front suspension |
98 kg – front. 47,6 ; rear. 50,4 |
Rear suspension |
Monoshock with adjustable spring preload |
Shock absorber stroke |
131 mm |
Front wheel travel |
265 mm |
Rear wheel travel |
270 mm |
Front brake |
ø260 mm disc with CBS system |
Rear brake |
ø220 mm disc |
Front rim |
2,50 x 17" |
Rear rim |
3,50 x 17" |
Front tyre |
110/80-17 |
Rear tyre |
130/70-17 |
Type |
Single-cylinder, 4-stroke, liquid cooled |
Bore |
52 mm |
Stroke |
58,7 mm |
Displacement |
124,66 cc |
Compression ratio |
11,2:1 |
Ignition |
Electronic 150W-14v |
Spark plug |
NGK R MR8E-9 |
Lubrication |
Forced with pump |
Feeding |
Unleaded gasoline |
Injection |
Mikuni |
Clutch |
Wet antihoping multi-disc clutch |
Transmission |
6 speed |
Secondary Trasmission |
Z. 14/58 |
Engine oil |
SAE 15W/50 |
Consumption l/100 km |
2 |
Emission Co2 [g/km] |
46 |
Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.