VFR800F 2019

VFR800F 2019
Varenr.
VFR800FH
Lager
kontakt oss ang. tilgjengelighet

Kvantumsrabatt

Loading...
  • VFR800F 2019
  • VFR800FH-1
  • VFR800FH-2
  • VFR800FH-3
  • VFR800FH-4
  • VFR800FH-5
Heftige VFR800F ble nylig enda heftigere med flere nye oppgraderinger.
Høydepunkter
  • Standard med 2 kanals ABS og Traction Control System (TCS)
  • Standard med varmeholker og selvkansellerende blinklys
  • V4-motor med patentert ventilstyring (VTEC) og forbedret effekt ved lave turtall
  • Sømløs ventilstyring ved overgang fra lave til høye turtall gir en merkbar lineær kraftlevering over hele registeret
  • Aluminium Pro Arm-svingarm, aluminiumsramme med motor som bærende element
  • Ypperlig aerodynamikk for optimale høyfartsegenskaper
  • Rikholdig tilbehørsprogram fra Honda Genuine Parts
  • Honda Ignition Security System (HISS), Hondas patenterte startsperre
  • LED-lykter foran og bak
Bilde

Smelter selv hardbarkede biker-hjerter
I denne sykkelen får du også sporty detaljer og komfortable funksjoner som justerbar setehøyde, Hondas Traction Control System, ABS, varmehåndtak og Hondas nye intelligente, automatiske blinklys. Ingen andre steder har V4-motoren hørt mer hjemme enn i den legendariske VFR800F-serien. Dette er en skikkelig allsidig motorsykkel som har smeltet selv de mest hardbarkede biker-hjerter siden den ble introdusert i 1986.

Den er også 10 kilo lettere enn den forrige modellen og har ny programmering av motoren for å gi bedre dreiemoment i lavt- og mellomregisteret.

Kraftpakke av en motor
V4-konfigurasjonen er spesiell for Honda, går hele 40 år tilbake i tid og er en kompleks, men kompakt enhet som gir en helt unik kraftlevering og motorfølelse. V-motorer har lange tradisjoner hos Honda: Hondas RC213V MotoGP maskin bruker en V5, flaggskip som VFR1200F og VFR1200X har V4, det samme har CTX1300 og Pan European. Motortypen er en kraftpakke som er tett integrert i Hondas DNA.

VFR800F er den ideelle sykkelen for V4 - en motorsykkel som helt fra begynnelsen har kombinert det beste fra sport og touring. Den trives godt med passasjer og bagasje. VFR-eiere er svært lojale mot sykkelen og det antas at det fortsatt finnes over 75 000 VFR i daglig bruk i Europa.

Utholdenhet og karisma
To faktorer var viktige for Honda under utviklingen av den nye Honda VFR800F: Bevare og videreutvikle de essensielle VFR kvalitetene som har inspirert så mange, og oppdatere den nye modellen med moderne teknologi og egenskaper. Singel eksos har erstattet den doble under setet, i tillegg er det flere andre vektbesparende detaljer. Et gjenkjennelig og aggressivt design, som har gjort VFR´en slankere og smidigere.

VFR800F er like beryktet for sin utholdenhet som for sin karisma. Er du klar for en prøvetur?

Bilde
SPESIFIKASJON
Kubikk 782,00
Effekt (HK) 106,00
Girkasse Manuell
Sittehøyde 789,00
Førerkortklasse A
CO2 g/km 121,00
Forbruk l/mil 0,52
MOTORTYPE
Effekt (HK) 106/10250
Motortype V4
Moment 75,1/8500
GIRKASSE
Kraftoverføring Kjede
Antall gir 6
MÅL/VEKT
Bensintank 21,5 liter
Lengde 2134 mm
Kjøreklar vekt 242 kg
Bredde 745 mm
ANNET
ABS Ja
Bremser framme 2 Skiver
Bremser bak 1 Skive
Dekk framme 120/70-17
Dekk bak 180/55-17
TILGJENGELIGE FARGER
Darkness Black Metallic VFR800FH S
Digital Silver Metallic VFR800FH SI
Victory Red VFR800FH R
Bilde

Like beryktet for sin utholdenhet som for sin karisma
VFR800F er en svært allsidig motorsykkel som har smeltet selv de mest hardbarkede biker-hjerter siden den ble introdusert i 1986.

Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.

Bilde
Din nettleser er utdatert!

For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren. Oppdater min nettleser nå

×