Ta kontakt for tilgjengelighet og pris.
Nye Ninja 650 får et enda sportsligere og oppgradert utseende med LED-lykter og TFT-fargeintrument med smarttelefon-tilkobling. Motorforbedringer bidrar til et renere utslipp. Med Trellis ramme, to-sylindret væskekjølt motor, lav setehøyde og utpreget Ninja-personlighet dekker den nye Ninja 650 med sitt stilfulle og praktiske design behovet til det voksende Europeiske publikum. Ninja 650 tilbyr sportslig ytelse, god komfort og appellerer både til ferske og mer erfarene motorsyklister enten behovet er daglig bykjøring eller en sportslig tur på landeveien. Kan leveres som A2.
Oppgradert Ninja utseende
Det nye og oppgraderte utseendet til Ninja 650 fremhever et stadig mer elegant og sportslig design, og en enda sterkere Ninja-look.
LED frontlykter
Med nye LED-frontlykter får nye Ninja 650 nå bedre lysstyrke, både nær- og fjernlys.
Smarttelefon-tilkobling
Førere av Ninja 650 kan nå koble seg til motorsykkelen sin trådløst via bluetooth. Med bruk av applikasjonen "RIDEOLOGY APP" får du tilgang til en rekke instrumentfunksjoner som bidrar til en enda bedre motorsykkelopplevelse.
Nye dekk: Lettere håndtering
Nye Dunlop Sportmax Roadsport 2 dekk bidrar til en lettere håndtering av motorsykkelen.
TFT-fargeinstrument
Det helt nye TFT-fargeinstrumentet gir cockpiten et høyteknologisk utseende. Den nye måleren tilbyr også tilleggsfunksjoner som ikke er tilgjengelig på den forrige modellen.
Økt passasjerkomfort
Passasjersetet er nå 5 mm tykkere på midten, og 10 mm tykkere på sidene - for økt komfort.
Forbedret vindskjerm
Et sportsligere utseende var prioritet da Kawasaki designet den nye vindskjermen. Den er satt i en mer oppreist vinkel for å tilby enda bedre vindbeskyttelse.
Tilgjengelige farger
- WSB Edition ( Lime Green / Ebony ) GN1 WSB Edition ( Lime Green / Ebony ) GN1
- Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black WT2 Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black WT2
- Metallic Spark Black BK1 Metallic Spark Black BK1
|
MOTOR |
Motortype |
Væskekjølt, 4-takts Parallell Twin |
Slagvolum |
649 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
83 x 60 mm |
Kompresjonsforhold |
10.8:1 |
Ventilsystem |
DOHC, 8 ventiler |
Drivstoffsystem |
Innsprøytning: Ø 36 mm x 2 med doble gasspjeld |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, semi-tørr sump |
|
YTELSE & TRANSMISSJON |
Maksimal effekt |
50.2 kW {68 HK} / 8,000 rpm |
Maksimalt dreiemoment |
64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
CO2 Utslipp |
116 g/km |
Bensinforbruk 35 kW kit |
4.5 l/100 km |
CO2 utslipp 35 kW kit |
116 g/km |
Girkasse |
6-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
2.095 (88/42) |
Utveksling 1.gir |
2.438 (39/16) |
Utveksling 2.gir |
1.714 (36/21) |
Utveksling 3.gir |
1.333 (32/24) |
Utveksling 4.gir |
1.111 (30/27) |
Utveksling 5.gir |
0.966 (28/29) |
Utveksling 6.gir |
0.852 (23/27) |
Sluttutveksling |
3.067 (46/15) |
Clutch |
Våt multi-disk, manuell |
|
BREMSER & FJÆRING |
Bremser, front |
Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 2-stemplet |
Bremser, bak |
Singel 220 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet |
Fjæring, front |
41 mm teleskopgaffel |
Fjæring, bak |
Horisontal Back-link med justerbar fjærforspenning |
|
RAMME, MÅL OG VEKT |
Rammetype |
Trellis, høy strekkfast stål |
Forsprang |
100 mm |
Fjæringsvei foran |
125 mm |
Fjæringsvei bak |
130 mm |
Dekk, front |
120/70ZR17M/C (58W) |
Dekk, bak |
160/60ZR17M/C (69W) |
L x B x H |
2,055 x 740 x 1,145 mm |
Akselavstand |
1,410 mm |
Bakkeklaring |
130 mm |
Drivstoffkapasitet |
15 liter |
Setehøyde |
790 mm |
Kjøreklar vekt |
193 kg |
Oppgitt pris er veiledende, levert fra importørs lager, inkludert moms og engangsavgift (for avgiftsbelagte kjøretøy). Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.