Ta kontakt for tilgjengelighet og pris.
Som W800 STREET og W800 CAFE, har W800 stor appell til en bred gruppe motorsyklister. En letthåndterlig sykkel bygget av høyt kvalifiserte og erfarene fagarbeidere (kodawari). Blandt de tre moderniserte retro modellene er W800 den som i utseende og følelse er mest tro mot den originale W fra 60-tallet.
Oppgradert fjæring
Kraftig forgaffel med stivere fjærer, kraftigere styrestem og oppgraderte støtdempere bak, komplementerer kjøreegenskapene i den nye stive rammen.
Tradisjonelle instrumenter
Separat speedometer og turteller i analog stil i kombinasjon med en enkel LCD skjerm og et komplett sett av indikator lamper.
Klassisk oppreist kjørestilling
W800 Street's klassiske styre gir føreren en avslappet oppreist sittestilling. En kjørepossisjon som minner om 60-tallets W1
Rund LED frontlykt
En god blanding av retro og moderne design i den 170 mm store LED frontlykten. 6 LED lyskilder kaster en hvit, skarp lyskilde over en natt-svart vei, og sikrer god sikt fremover. Det er fire lyskilder for nærlys og to ekstra for fjærnlys som til sammen gir lykten et preg av retro stil. Detaljer som convex glass og chrome lyktering understreker høy kvalitet og klassisk design.
Lavprofil sete
Langt lavprofil tuck & roll sete har rikelig med plass for W800 Street´s fører og passasjer. Urethane skum som i stets fremmere del er formet slik at føreren enkelt når bakken med begge ben.
Eikehjul foran og bak
Klassiske blanke eikehjul foran og bak. Gode bremseegenskaper er sikret med stor 320 mm skive foran og 270 mm skive bak.
Nydelig klassisk bensintank
Bensintanken i nydelig klassisk design fremhever sykkelens retro linjer.
Klassisk baklykt
Klassisk baklykt og blanke skjermer.
Klassisk chrome eksosanlegg
To chrome eksospotter som er vel avstemt for å gi en dyp og kraftig lyd av en klassisk 360 graders twin motorkonstruksjon.
Ikonisk 773 cm3 Vertikal Twin Motor
Lang-slag motor tunet for kraft og moment i lavt og middels turtallsregister. Du føler virkelig at du kjører en Vertikal Twin Motor. Bensin innsptøytning sikrer myk gassrespons, god drivstofføkonomi og problemfritt vedlikehold.
Tilgjengelige farger
- Metallic Dark Green GN1 Metallic Dark Green GN1
|
MOTOR |
Motortype |
Luftkjølt, 4-takts Vertical Twin |
Slagvolum |
773 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
77 x 83 mm |
Kompresjonsforhold |
8.4:1 |
Ventilsystem |
SOHC, 8 ventiler |
Drivstoffsystem |
Drivstoffinnsprøytning: Ø 34 mm x 2 med sekundærspjeld |
Tenning |
Digital |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, våt sump |
|
YTELSE & TRANSMISSJON |
Maksimal effekt |
35 kW {48 HK} / 6,000 rpm |
Maksimalt dreiemoment |
62.9 N•m {6.4 kgf•m} / 4,800 rpm |
Girkasse |
5-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
2.095 (88/42) |
Utveksling 1.gir |
2.353 (40/17) |
Utveksling 2.gir |
1.591 (35/22) |
Utveksling 3.gir |
1.240 (31/25) |
Utveksling 4.gir |
1.000 (28/28) |
Utveksling 5.gir |
0.852 (23/27) |
Sluttutveksling |
2.467 (37/15) |
Clutch |
Våt multi-disk, manuell |
|
BREMSER & FJÆRING |
Bremser, front |
Enkel 300 mm skive. Caliper: Doble stempel |
Bremser, bak |
Trommel, 160 mm |
Fjæring, front |
39 mm teleskopgaffel |
Fjæring, bak |
Doble støtdempere. Forspenning: 5-trinns |
|
RAMME, MÅL OG VEKT |
Rammetype |
Dobbelrør, strekkfast stål |
Forsprang |
108 mm |
Fjæringsvei foran |
130 mm |
Fjæringsvei bak |
107 mm |
Dekk, front |
100/90-19M/C 57H |
Dekk, bak |
130/80-18M/C 66H |
Styrevinkel V/H |
37° / 37° |
L x B x H |
2,190 x 790 x 1,075 mm |
Akselavstand |
1,465 mm |
Bakkeklaring |
125 mm |
Drivstoffkapasitet |
15 liter |
Setehøyde |
790 mm |
Vekt kjøreklar |
221 kg |
Oppgitt pris er veiledende, levert fra importørs lager, inkludert moms og engangsavgift (for avgiftsbelagte kjøretøy). Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.