Ta kontakt for tilgjengelighet og pris.
I likhet med sin forgjenger tilbyr nye Z650 en 650cc Parallel Twin motor og Sugomi-styling. Stylingen er derimot gjort enda skarpere, og med LED-lys og TFT-instrumentering får nye Z650 et enda mer aggressivt sugomi utseende. Motorforbedringer bidrar til et renere utslipp og et økt dreimoment i mellomregisteret. Nye Z650 tilbyr også nye dekk som gjør sykkelen lettere å håndtere og et nytt sete for bedre kjørekomfort. Andre generasjons Z650 er tatt til et helt nytt nivå.
TFT-fargeinstrument
Digital TFT (Thin film transistor) fargeskjerm er svært lettlest, gir sykkelen det high-tech utseende den fortjener, og gir langt flere muligheter enn de tradisjonelle instrumentene.
Trådløs mobil tilkopling
En Bluetooth chip innebygget i instrumentet muliggjør trådløs oppkopling mellom sykkel og mobiltelefon. Ved nedlasting av “RIDEOLOGY THE APP,” kan mange av instrumentets funksjoner leses og endres med telefonen.
Frontkåpe med skarpere design
Hodelykten er blitt skarpere og mer kompakt, med et todelt design som bidrar til sugomi-designet.
Nye dekk - lettere håndtering
Nye Dunlop Sportmax Roadsport 2 dekk bidrar til en lettere håndtering.
Sterk Sugomi tilstedeværelse
Med en skarpere og mer kompakt front og større radiator deksler, får nye Z650 en enda sterkere Sugomi-tilstedeværelse.
Renere utslipp
En rekke endringer bidrar til renere utslipp samtidig som de resulterer i et forbedret dreimoment i mellomregisteret.
Bedre Sete komfort
Setet er nå 5 mm tykkere på midten, og 10 mm tykkere på sidene - for økt komfort.
Tilgjengelige farger
- Metallic Spark Black BK2 Metallic Spark Black BK2
- Candy Lime Green / Metallic Spark Black GN1 Candy Lime Green / Metallic Spark Black GN1
- Pearl Blizzard White / Metallic Spark Black WT1 Pearl Blizzard White / Metallic Spark Black WT1
|
MOTOR |
Motortype |
Væskekjølt, 4-takts Parallell Twin |
Slagvolum |
649 cm³ |
Størrelse x slagdybde |
83 x 60 mm |
Kompresjonsforhold |
10.8:1 |
Ventilsystem |
DOHC, 8 ventiler |
Drivstoffsystem |
Innsprøytning: Ø 36 mm x 2 med doble gasspjeld |
Startsystem |
Elektrisk |
Smøring |
Tvunget smøring, semi-tørr sump |
|
YTELSE & TRANSMISSJON |
Maksimal effekt |
50.2 kW {68 HK} / 8,000 rpm |
Maksimalt dreiemoment |
64 N•m {6.5 kgf•m} / 6,700 rpm |
Drivstofforbruk |
4.3 l/100 km |
CO2 Utslipp |
116 g/km |
Bensinforbruk 35 kW kit |
4.5 l/100 km |
CO2 utslipp 35 kW kit |
116 g/km |
Girkasse |
6-trinns |
Sluttutveksling |
Forseglet kjede |
Primærutveksling |
2.095 (88/42) |
Utveksling 1.gir |
2.438 (39/16) |
Utveksling 2.gir |
1.714 (36/21) |
Utveksling 3.gir |
1.333 (32/24) |
Utveksling 4.gir |
1.111 (30/27) |
Utveksling 5.gir |
0.966 (28/29) |
Utveksling 6.gir |
0.852 (23/27) |
Clutch |
Våt multi-disk, manuell |
|
BREMSER & FJÆRING |
Bremser, front |
Doble semi-flytende 300 mm bølgeskiver. Caliper: 2-stemplet |
Bremser, bak |
Singel 220 mm bølgeskive. Caliper: 1-stemplet |
Fjæring, front |
41 mm teleskopgaffel |
Fjæring, bak |
Horisontal Back-link med justerbar fjærforspenning |
|
RAMME, MÅL OG VEKT |
Rammetype |
Trellis, høy strekkfast stål |
Forsprang |
100 mm |
Fjæringsvei foran |
125 mm |
Fjæringsvei bak |
130 mm |
Dekk, front |
120/70ZR17M/C (58W) |
Dekk, bak |
160/60ZR17M/C (69W) |
L x B x H |
2,055 x 765 x 1,065 mm |
Akselavstand |
1,410 mm |
Bakkeklaring |
130 mm |
Drivstoffkapasitet |
15 liter |
Setehøyde |
790 mm |
Kjøreklar vekt |
187 kg |
Oppgitt pris er veiledende, levert fra importørs lager, inkludert moms og engangsavgift (for avgiftsbelagte kjøretøy). Klargjøring, registrering og leveringsomkostninger kommer i tillegg til oppgitt pris.